marți, 29 iunie 2010

Asculta cu inima!

 

Cand eram mica si am vazut Pocahontas, aceasta secventa, in special, mi-a produs mari intrebari. 
"Cum, oare, sa asculti cu inima?", ma intrebam eu atat de contrariata.... Bineinteles ca, atunci, nu am inteles adevarata semnificatie a acestui indemn. Pur si simplu nu concepeam ce poate insemna, ba chiar mi se parea un lucru destul de greu de facut.
Mai tarziu, pe masura ce am trecut prin lectiile vietii, mi-am dat seama ca a-ti asculta inima nu este deloc un lucru dificil si ca inseamna pur si simplu a sti ce vrei cu adevarat, a constientiza ce te face fericit si a fi sincer cu tine insuti in a recunoaste asta fata de tine. Bineinteles, e nevoie si de mult curaj pentru asta! De multe ori ne amagim, ne mintim, sau ne amanam dorintele noastre de suflet. Le tinem parca inchise in sertarele inimii. De multe ori ajungem sa ne dorim ceea ce toti ceilalti din jurul nostru isi doresc. Ajungem sa ne confundam aspiratiile si dorintele cu cele ale societatii in care traim. Iar, apoi, cand le obtinem, incercam un sentiment de tristete tacuta, pentru ca tot nu suntem fericiti...

Intreaba-ti inima ce te face fericit! Asculta raspunsul, urmeaza raspunsul cu curaj!
Intreaba-ti inima cine te face fericit! Asculta raspunsul, urmeaza raspunsul cu curaj!

Curajul adevarat este cel al oamenilor care nu se tem sa isi asculte glasul inimii si care il urmeaza cu hotarare! Curajul nu este al oamenilor conformisti, obedienti, care vor ceea ce isi doresc toti ceilalti! Nu... curajul inseamna sa ai puterea sa recunosti ca esti diferit si ca ai aspiratii si dorinte diferite! Si ca ele sunt ale tale!
Fii curajos pe calea ta, fii luminos pe calea ta, fii tu insuti pe calea ta, iar lumea va avea ce invata de la tine! Pentru ca abia atunci te vei impartasi pe tine asa cum esti! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu