miercuri, 20 iulie 2016

Cand ne-om intalni


Cand ne-om intalni, iubitul meu,
Cerurile toate s-or deschide-n-tr-un curcubeu.

Si ne-om privi, iubitul meu, uluiti,
Unul in celalalt ne-om pierde, ravasiti.

Pierduti, iubitul meu, ne vom simti,
In regasirea noastra tainica, uimiti...

Ceasurile s-or opri, armoniile vor amuti,
Doar tu si eu, iubitul meu, vom sti!

Din adancuri, inimile noastre vor tasni insetate,
Iubitul meu! Pentru a nu mai fi niciodata separate!

Ah, si mainile noastre, iubitule, ele
Vor bajbai pentru a se regasi, inocentele!

Si fruntile ni s-or contopi, iubitul meu! Cuminti,
Vor vrea sa se odihneasca, una langa cealalta, fierbinti!

Preaplin de stele si lumina si vraja, capul meu,
Zapacit se va sprijini de al tau piept, iubitul meu!

Imbratisarea ta arzanda, mi-o cuprinde trupul, fiinta,
Eliberandu-ma, eliberandu-te, unindu-ne, dizolvandu-ne!

Cerurile toate s-or deschide, 
Universul in doua s-o desprinde,

Cernand peste noi praf de stele,
Pictandu-ne in mov destinele...

Totul s-o-ntampla, iubitul meu, cand ne-om intalni,
Ieri sau niciodata, pe calea inimii...

Reyah




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu